Koks maistas suteikia geriausių vitaminų plaukams?

Nebe reikalo yra sakoma, kad maistas yra pats geriausias vaistas. Jeigu kasdieninėje savo mityboje gautume visų reikalingiausių vitaminų, aminorūgščių, geležies ir mineralų, būtinų sveikiems plaukams, nereikėtų išleisti daugybės pinigų brangioms plaukų priežiūros priemonėms ir procedūroms. Tad turime stengtis, kad šių elementų netrūktų mūsų racione.  Tačiau ar žinome, kokie vitaminais yra geriausi ir naudingiausi mūsų plaukams?

Kad plaukai greičiau augtų ir būtų sveiki nuo pat šaknų, būtini visi  B grupės vitaminai (B2, B6 ir B12) plaukams. Šie vitaminai visapusiškai aprūpina galvos odą, o kartu ir plaukų folikulus maistinėmis medžiagomis ir deguonimi. Plaukai stiprinami jau pačioje jų augimo pradžioje. Kad gautume užtektinai šių vitaminų, turime vartoti pakankamai mėsos, žuvies, kepenėlių, žalių daržovių ir pieno produktų. Kitas labai svarbus B grupės vitaminas yra Biotinas (B7). Jis saugo plaukus nuo sausėjimo, stiprina plaukus iš vidaus, nes regeneruoja jų vidinę struktūrą. Per mažas biotino kiekis gali sukelti plaukų lūžinėjimą bei slinkimą. Lapiniai burokėliai, kepenys, kiaušinio trynys, riešutai ir ankštiniai produktai yra geriausi šio vitamino šaltiniai.

Vitaminas E nebe reikalo vadinamas grožio ir jaunatviškumo vitaminu. Jis  aprūpina plauko svogūnėlius maistinėmis medžiagomis, stimuliuoja ir gerina galvos odos kraujotaką. Šio vitamino pakankamai gausite, jeigu savo kasdieniniame meniu valgysite saulėgrąžų, kiaušinio trynių, lapinių daržovių. Puikus vitamino  E šaltinis yra šaltalankio uogos ir augaliniai aliejai, ypatingai daug vitamino E turi grynas alyvuogių aliejus.

Vitaminas A, dar kitaip vadinamas Retinoliu taip pat yra vienas svarbiausių vitaminų, nes stiprina plaukų šaknis ir reguliuoja plauko augimo procesą. Šis vitaminas yra stiprus antioksidantas, kurio pakankamai gausime jeigu valgysime pakankamai daržovių ir vaisių. Jeigu trūks šio vitamino, plaukai pradės sausėti, lūžinėti, o galvos oda pleiskanoti. Įtraukime į savo kasdieninį racioną špinatus, brokolius, morkas, mango vaisius ir melionus. Taip pat vitamino  A nemažai yra ir kiaušiniuose bei pieno produktuose.

Vitaminas C ypač gerai žinomas dėl savo stipraus poveikio imuninei sistemai. Šis vitaminas yra puikus antioksidantas, lengvai įsisavinamas, todėl sureguliuoja galvos odos riebalų pusiausvyrą, apsaugo galvos odą ir šaknis nuo oksidacijos ir žalingo aplinkos poveikio.  Taip pat vitaminas C ypač svarbus padedant pasisavinti geležį. Nes trūkstant geležies sutrikdomas maistinių medžiagų pasisavinimas ir gali prasidėti plaukų silpnėjimas. Vitamino C stoka neigiamai veikia galvos odą, todėl taip pat turi įtakos plaukų slinkimui. Daugiausiai šio vitamino gauname valgydami citrusinius vaisius, obuolius, juoduosius serbentus ir pomidorus.

O tuo tarpu vitaminas F dar kitaip žinomas kaip polinesočiųjų riebalų rūgštys, ypač svarbus ląstelių membranų statyboje. Nei viena plauko ląstelė neatsinaujina be šių riebiųjų rūgščių. Šis vitaminas kovoja su plauko senėjimu, atnaujina plauko ląsteles ir kovoja su žalingu aplinkos poveikiu. Kai šio vitamino trūksta, plaukai pradeda plonėti, trupėti ir slinkti. Šio vitamino gausu žuvų taukuose, natūraliame alyvuogių aliejuje, saulėgrąžų sėklose, kakavoje, žaliuose kopūstuose ir džiovintuose vaisiuose.

Mūsų sveikata tiesiogiai atsispindi plaukų išvaizdoje ir būklėje. Sveika ir tinkama mityba, ne tik suteikia mums daugiau jėgų ir pagerina savijautą, tačiau sustiprina plaukus ir suteikia jiems naujos energijos. Kad plaukai būtų stiprūs ir džiugintų mus, privalome pasirūpinti, kad mūsų mityboje netrūktų reikalingiausių vitaminų, mineralų ir aminorūgščių.

Gauk -10% nuolaidą

Užsiprenumeruok
naujienlaiškį

Kiekvienam užsiprenumeravusiam
el. naujienas suteikiama vienkartinė

-10% NUOLAIDA!

Ačiū, kad užsiregistravote mūsų naujienlaiškiui! Netrukus gausite el. laišką su -10% nuolaidos kodu.

Atsiprašome, pabandykite dar kartą.

Sutinku gauti KosmetikosParduotuvė.lt tinklo naujienas ir pasiūlymus el. paštu.